באג מולטי סיסטם
אין פריטים בסל
מוצרים
אחרונים
שנצפו
    סניפים  |  עזרה ושירות לקוחות  |  דרושים  |   נגישות   | English


התחייבות שלנו לקניה בטוחה.
המוצרים שאנו מוכרים.
מהם זמני האספקה?
מהם תנאי התשלום?
אחריות ותיקונים.
החזרות וביטולים.


על רשת באג

באג מולטיסיסטם בע"מ היא הרשת הקמעונאית למכירת מחשבים הגדולה בישראל.
פרישה ארצית של סניפים.

הרשת מונה 76 סניפים בפרישה ארצית, מנהריה בצפון ועד אילת בדרום. 
הנהלת הרשת ממוקמת במושב בן שמן שליד נמל התעופה בן-גוריון, וסניפי באג ממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מרכזיים, שנבחרו לפי תכנון קפדני.
מאז הקמתה בשנת 1982, באג הפכה לרשת המובילה בתחומה בשוק והיא בעלת מוניטין בלתי ניתן לערעור.

בבאג לא מתפשרים על האיכות.

אצלנו תוכלו למצוא את המותגים המובילים:

Apple, JBL, Harman Kardon, HP, Samsung, Microsoft, Sony ,Intel, Canon,

Asus, Dell, LG, Xtreamer, Boxee Logitech, Beats by dr. dre, Western Digita, iOmega ועוד.

אנו גם מציעים מגוון רחב של תוכנות, לומדות, מולטימדיה, אוזניות, ומגוון עצום של גאדג´טים.

הרשת מספקת לקהל לקוחותיה את הציוד הטכנולוגי החדשני ביותר בשוק.

 

בבאג יודעים לקנות עבורכם את מוצרי המחר.

חלק גדל והולך של הרכש מתבצע היום ביבוא עצמי: מחשבי טבלט, גאדג´טים, סטרימרים, אוזניות, כרטיסי זיכרון, מחשבי ניידים וכו´. בנוסף, רשת באג השיגה הסכמי הפצה בלעדיים של למעלה מ-30 מותגים מובילים.

 

בבאג מבינים אתכם ומבינים במחשבים.

למעלה מ-800 אנשי מכירות וטכנאים מקצועיים המועסקים בחברה, מתמחים בהתאמת המחשב לצורכי הלקוח.


בבאג השרות הוא ערך עליון

זכינו בפרס השירות  "קמעונאות מחשבים" לפי מדד השירות של עיתון גלובס ובנק דיסקונט.

בזכות הכשרה מקצועית מתמדת, עובדינו יודעים לענות בצורה מקצועית ובמהירות על שאלותיכם.

 

לרשת באג מרכזי שרות עם צוות של טכנאים מומחים.

מעבדה מרכזית למוצרי יבוא: איזור התעשייה הצפוני, לוד

גלובל פארק, בנין המכון הגיאופיזי

טלפון: 08-6222767

שעות עבודה: א´-ה´ 09:00-15:00

 

עשר סיבות טובות לקנות דווקא אצלנו!

 

1. יחס אישי!
BUG.CO.IL היא חנות אלקטרונית השייכת לרשת "באג ", בעלת 76 סניפים הפזורים ברחבי הארץ. הפריסה הארצית שלנו מאפשרת לך לבצע את ההזמנה באינטרנט, ולקבלה בסניף הקרוב אליך (או באמצעות שליח עד הבית).


2. מהירות!
מכיוון שרוב המוצרים זמינים במחסנים שלנו ובחנויות הרשת, אנו

מסוגלים לספק את רוב המוצרים ללקוחותינו במהירות,

לעיתים אף ביום ההזמנה.


3. יש עם מי לדבר!
בשונה מאתרי קניות אחרים, שבהם שרות הלקוחות וירטואלי, אם

התגלתה תקלה או אי הבנה שהתגלתה לאחר שהמוצר הגיע אליכם,

תוכלו לפנות לאחד הסניפים שלנו ולקבל מענה אנושי, אישי ומהיר.


4. אתם יודעים ממי אתם קונים!
רשת המחשבים "באג " קיימת למעלה מ-30 שנה. לכן, אתם

צריכים לצפות לשרות המקצועי והאמין ביותר, כפי שמצופה מרשת

חנויות המחשבים הגדולה והמנוסה בישראל.


5. שירות טכני ומעבדות!

אנחנו מציעים שירות ייחודי, שאין כדוגמתו בארץ. אם המוצרים

שקניתם זקוקים לשירותי מעבדה, אתם מוזמנים למסור אותם באחד

מסניפי "באג-עתיד". המוצרים יועברו למעבדות הרשת  או למעבדות

היבואנים המורשים, ויוחזרו אליכם כשהם תקינים תוך זמן קצר.

לקוחותינו נהנים גם משירות טכני טלפוני ע"י אנשי המקצוע שלנו,

שיעניקו לכם פתרון מהיר ויחסכו לכם זמן יקר.

 

6. המוצרים האיכותיים והאמינים ביותר!
אנחנו פועלים על פי העיקרון שהלקוח צריך לקבל את המוצר הטוב,

האיכותי והאמין ביותר.
אנו מקפידים ובוררים בקפידה את המוצרים, ודורשים מהספקים שלנו

מלאי חלפים זמין ואת השירות הטכני הטוב ביותר.


7. קנייה פשוטה וחסכונית!
אתם לא צריכים להיות שועלי אינטרנט בשביל לקנות מוצר באתר שלנו.

החנות האלקטרונית הוקמה מתוך מחשבה שכל אחד יוכל למצוא בה

בקלות ובמהירות את המוצר המעניין אותו.
אנו, מצדנו, משתדלים לספק את המידע על כל מוצר באופן הפשוט,

הברור והידידותי ביותר, ובמחירים ההוגנים והתחרותיים ביותר.


8. חיסכון בדמי משלוח!
תוכלו לקבל את המוצר שהזמנתם בסניף "באג" הקרוב אליכם

ובכך לחסוך בכך את דמי המשלוח.
במידה ותעדיפו לקבל את המוצר באמצעות משלוח, תשמחו לגלות כי

תעריפי המשלוח שלנו נמוכים בהשוואה לאתרים אחרים.

 

9. עדכון שוטף ללקוחות קבועים!
בזמן הקנייה תוכלו להירשם במועדון הלקוחות שלנו. אנו נשמח לעדכן

אתכם באופן שוטף על מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים, בהם מבצעים

ייחודיים לחברי מועדון הלקוחות, שיפתיעו אתכם בכל פעם מחדש.


10. קנייה מאובטחת לחלוטין!
אנו מתחייבים בפניכם על קניה מאובטחת לחלוטין.
נתוני הקנייה שלכם ופרטי כרטיס האשראי מאובטחים בטכנולוגיות

המידע המתקדמות ביותר. בנוסף אנו מאפשרים תשלום מאובטח באמצעות paypal.
אנו שומרים על הפרטיות של לקוחותינו, ולעולם לא נעביר את פרטיהם

לגורם חיצוני.

 

איך קונים?

 

1. הקליקו על כל פריט שברצונכם לרכוש. 
הקישור יוביל אתכם לדף המוצר של אותו פריט. בדף המוצר מופיע פירוט מלא על המוצר: מפרט טכני ותמונה.


2. הקליקו על "לרכישה". 
והמוצר יוסף לסל הקניות האישי שלכם. להוספת מוצרים נוספים לסל,  הקליקו על  אחת מהמחלקות בצד ימין של המסך או על לוגו באג ". לביצוע הזמנה והשלמתה, מלאו את הטופס שנמצא מתחת לסל הקניות


3.  זהוי הלקוח: 
במידה ורכשתם כבר באתר באג רשמו את המייל בו השתמשתם ואת הסיסמא.

במידה וזאת הפעם הראשונה שאתם רוכשים באתר באג – מלאו את כל השדות הדרושים תחת הכותרת: "לקוח חדש"


4. איך אני רוצה לקבל את המוצר.
בשלב הבא סמנו אם אתם רוצים לקבל את ההזמנה בסניף הקרוב אליכם וציינו את שם הסניף מהרשימה המופיעה בפניכם.
אם הינכם מעוניינים במשלוח, מלאו את הכתובת למשלוח, סמנו האם כתובת זו היא גם כתובתו של המשלם ולחצו על המשך. 
אם ברצונכם שהחשבונית תשלח לכתובת שונה מהכתובת למשלוח, ציינו זאת בסעיף "הערות".


5. פרטי תשלום:
מלאו את שם בעל כרטיס האשראי , מספר הכרטיס ותעודת הזהות, סוג הכרטיס ותאריך תפוגת תוקפו והקליקו על המשך.


6.  אישור רכישה סופי.
הקליקו על כפתור אישור הזמנה.


7. הקנייה הסתיימה. 
צוות "באג" ייערך לטפל בפנייתכם. מייל עם פרטי ההזמנה ישלח לכתובת המייל שלכם.

 

 

תשובות לשאלות נפוצות.

האם זה בטוח להשתמש בכרטיס האשראי שלי?
בהחלט. אנו נעזרים בטכנולוגיות האבטחה המתקדמות ביותר כדי לשמור על המידע האישי שלך. אנו מבטיחים שכל קנייה שתעשה באתר תהיה בטוחה ואמינה. אם תתגלה טעות כלשהי, לא תצטרך לשלם עליה.

איך תשמרו על הפרטיות שלי?
רשת באג מחויבת לכבד ולשמור על פרטיות הלקוחות שלה.
אנו מאמינים שהאתר שלנו צריך לשמש סביבה בטוחה לכל מבקר וקונה.
אנו מחויבים לספק לך את השירות המקוון הטוב ביותר, חווית הקנייה המוצלחת ביותר ואת המוצרים המובחרים בשוק.

מהן אפשרויות הרכישה שלי?
אנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי בישראל - ויזה כאל, ויזה לאומי, ישרכארט, מסטרקרד, אמריקן אקספרס ודיינרס.

בנוסף ניתן גם לשלם באמצעות paypal

אילו סוגי משלוחים אתם מספקים?
משלוח לסניף באג הקרוב אליכם, משלוח בדואר או שרות שליחויות עד לדלת.
רשת באג  שולחת מוצרים לכל מקום בישראל, מדן ועד אילת.
המשוואה שלנו היא: זמן עד-למשלוח + זמן שיטת המשלוח = זמן המשלוח הכולל.

אפשר להתחרט ולבטל הזמנה?
בהחלט! את המידע בנושא זה הצגנו בסעיף החזרות וביטולים.

 

 

התחייבות שלנו לקניה בטוחה.


איך אנחנו מאבטחים את אתר באג:

אנו נעזרים בשיטות ההצפנה והאבטחה המתקדמות ביותר מסוגן בישראל כדי לשמור על המידע האישי שלך. כל המידע אודות ההזמנה שלכם - כולל שמכם, כתובתכם ומספר כרטיס האשראי שלכם - מוצפן באמצעות מנגנון מאובטח ברמה המרבית.

מספר כרטיס האשראי שלכם ונתוני הגבייה שלכם בלתי-אפשריים ל´פריצה´ כיוון שהם מועברים למרכז ההזמנות שלנו. כדי להבטיח שהמידע יהיה מוגן לחלוטין, אנו מעבירים את הזמנתכם לשרת- Server שאינו נגיש דרך האינטרנט.

 

מידע מאובטח:

אתר באג משתמש בפרוטוקול SSL קיצור ל- Secured Sockets Layer הפרוטוקול הנפוץ להצפנת מידע באינטרנט.
שילוב המערכות מבטיח ללקוח דבר אחד חשוב: המידע שאתה מוסר לנו מוגן ובטוח.

 

 

 

המוצרים שאנו מוכרים.

 

 

רשת באג מחזיקה מלאי גדול מאד של מוצרים במגוון רחב מאד העונה כמעט על כל צורך של כל לקוח.

 

ספקים:

חלק מהמוצרים מיובאים על ידי הרשת וחלק מהמוצרים נרכשים מספקים מקומיים.

 

איכות ושרות לאורך זמן:

כחלק מתפיסת רמת השרות של רשת באג עתיד קיימת מדיניות של הקפדה על איכות המוצרים ואיכות הספקים שאתם אנו עובדים.

הספק  נמדד באיכות השרות, ביכולת התמיכה הטכנית  ובמלאי של חלפים לאורך זמן. ספק שלא עומד בתנאים אלו נפסל על ידנו ומוצריו אינם נמכרים ברשת.

 

ספקים מזדמנים:

גם אם אנו מקבלים הצעות "אטרקטיביות" מספקים מזדמנים שאינם עומדים בסטנדרטים שלנו. אין אנו מתפתים למרות שמוצרים אלו יופיעו במחירים אטרקטיביים בשוק. זאת מאחר ואנו דוגלים בקשר לטווח ארוך ולשביעות רצון הלקוחות שלנו לאורך שנים

מהם זמני האספקה?

תוך כמה זמן אני יכול לצפות לקבל את המוצר שהזמנו באתר?

רשת באג דואגת להחזיק מלאי במחסני החברה ובכל סניפי הרשת וזאת כדי לספק לכם באופן מיידי או תוך זמן קצר את המוצר שרכשתם.

זמני האספקה משתנים בהתאם לבחירתכם באיזו דרך לקבל את המוצר:

 

- פיק אפ (איסוף המוצר מאחד הסניפים הקרוב אליכם)

- באמצעות שליח אליכם הביתה.

 

פיק אפ:

זמן אספקה של עד  14 ימי עסקים.


שליח עד הבית:

זמן אספקה של עד 17 ימי עסקים.

 

* ימי עסקים- ימי עבודה לא כוללים שישי שבת, ערבי חג וחגים.


תנאי אספקה:
במידה ונבחר איסוף בסניף הקרוב למקום מגוריך, יש להגיע עד שבוע ימים מיום קבלת ההודעה על מנת לאסוף את המוצר.
עיכוב בהגעה עלול להוביל לזמן המתנה נוסף.

 

 

 

מהם תנאי התשלום?

  

באספקה במשלוח - תשלום בכרטיס אשראי או באמצעות  paypal בלבד!

 

באיסוף מאחד הסניפים (פיק אפ):

- מזומן (נא לסמן בטופס ההזמנה את הכפתור הרצוי)

- תשלום בצ´ק (נא לסמן בטופס ההזמנה את הכפתור הרצוי)

- כרטיס אשראי, ניתן למסור את פרטי הכרטיס בסניף (נא לסמן בטופס ההזמנה את הכפתור הרצוי)

קניה מאובטחת באמצעות  paypal

 

אישור העסקה כפוף לשני תנאים:

 

1. אישור חברת האשראי על תוקף הכרטיס ואישור הקנייה.

2. בעת קבלת המוצר באמצעות שליח על בעל הכרטיס להציג תעודת זהות ולחתום על ספח העסקה.

בפיק אפ, מאחד הסניפים, על בעל הכרטיס להגיע עם הכרטיס

ותעודה מזהה ולחתום על ספח העסקה.

 

אחריות ותיקונים.

איזו אחריות אני מקבל על המוצרים?

כל מוצר הנקנה ברשת באג ובחנות המקוונת נהנה מאחריות ושרות תיקונים. מינימום האחריות לכל מוצר הוא שנה בפרטי המוצרים המופיעים

באתר, מופיע זמן האחריות. לחלק מהמוצרים מצורפת תעודת אחריות של היבואן או היצרן. ואילו בחלק מהמוצרים שהחוק איננו מחייב מתן תעודת אחריות לאחר מכירתם, החשבונית מהווה אסמכתא לאחריות.

 

איפה אני מקבל שרות?

באג נותנת שירות במעבדותיה לרוב המוצרים. להבדיל מרשתות אחרות, רשת באג נותנת שירות תיקונים באמצעות מעבדות החברה, הפרושות ברחבי הארץ. רשת הסניפים גם היא מסייעת - תוכלו למסור מוצרים הנזקקים לשירות לאחד הסניפים הקרוב אליכם ולקבלו  שם לאחר התיקון.

במקרים מסוימים השירות יינתן ישירות במעבדות הספק.


מוקד שירות לקוחות:
פעיל בימים א´-ה בין השעות 09.00-18.00 טלפון: 1700-707-202 
ניתן לפנות גם באמצעות הדואר האלקטרוני bugservice@bug.co.il
או באמצעות הפקס:  04-6889222

מוקד תמיכה טכנית:

מוקד התמיכה הטכנית  (למוצרים המיובאים ע"י באג) פעיל בימים א´-ה בין השעות 09.00-18.00 טלפון: 1700-707-202

תנאים להחזרות, החלפות וביטול עסקאות שבוצעו דרך אתר באג בלבד:

 

ביטול הזמנת מוצרים שעדיין לא הגיעה אליכם:

ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא שאינה תלויה בנו תחויב בדמי ביטול של 5% מערך ההזמנה.

בביטול הזמנה עקב אי יכולת לשלם בכרטיס אשראי או בגלל אי קבלת אישור מחברת האשראי, לא תחויבו בדמי ביטול.

 

החלפה, או החזרת מוצר לאחר שהגיע לידיכם:

אם ברצונכם להחזיר/להחליף פריט שנמצא כבר בידיכם, תוכלו לעשות זאת תוך 14 ימים מיום הגעת המוצר אליכם.

 

וזאת על פי התנאים הבאים:

1. המוצר יוחזר כנגד הצגת חשבונית או פתק החלפה ובלבד שלא נעשה במוצר כל שימוש ו/או הוא יוחזר באריזתו המקורים כשהיא סגורה

2. הסכום שתקבלו כהחזר יינתן לכם באותה דרך ששילמתם כלומר זיכוי בכרטיס האשראי שלכם. וזאת על פי לוח הזמנים של חברת האשראי שלוקח זמן.

3. על הפריט להגיע עד יום מהודעת ההחזרה במידה וההחזרה לאחד הסניפים ועד שלושה ימים במידה ותחזירו באמצעות שליח תוך דאגה לאריזת המוצר בצורה נאותה ומגינה. באם כללים אלו לא ימולאו על ידכם לא נוכל לבצע את ההחזרה.

4. דמי ביטול העסקה יהיה 5% מערך המוצר או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם)  והוא ינוכה מהסכום שיגיע אליכם בחזרה.

 

מוצרים שאזלו מהמלאי.

אנו משתדלים להציג באתר את המוצרים הקיימים במלאי בזמן אמת.

לעיתים אוזל מלאי של מוצר מסוים מבלי שהוספק להסירו מהאתר.

במקרה זה ייצור אתכם קשר נציג האתר לעדכנכם.

באג מולטיסיסטם במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר.

במידה ויהיה מוצר אחר להציע, נעשה זאת כדי שתוכלו להמיר את הזמנתכם במוצר החלופי.

טעויות באתר ומחירים שגויים.

צוות האתר עושה כל שיכולתו לתת את המידע המדויק והנכון, לגבי המוצרים ומחיריהם אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים או במחיריהם.

במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה.

באג מולטיסיסטם במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר.

מחזור

לקוחות יקרים,

בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי ובסוללות התשע"ב 2012 (סעיף 30 א ) , וכרשת המשווקת מוצרים אלקטרוניים וחשמליים, ניתן למסור בחנויות באג מוצרים אלקטרוניים וחשמליים ישנים:

  • קבלת המוצר הישן תתבצע רק בתמורה לרכישת מוצר חדש מאותה משפחה.
  • קבלת סוללות איננה מותנית ברכישה בחנות.
  • הקבלה של המוצר היא ללא כל תמורה.
 


 


עיצוב אתרים - אמיר להב
בניית אתרים - Blacknet.co.il
© כל הזכויות שמורות לבאג מולטיסיסטם בע"מ